48 år och andra advent

Det har blivit andra advent. Men adventsljusstaken är halvklar och mina gardiner är på väg till mig.
Faktiskt i ett paket på konsum just nu.

Jag har sett första avsnittet av Julkalendern i skolan, prioriterade det före engelska, eftersom jag ligger 5 avsnitt efter. (haha)
På tal om engelska och prioritera så ligger skolan lågt. Är lite bitter på tillvaron.

Har just kommit tillbaka från dagens sista lektion. Jag orkade inte. Tror hon snackade någonting om jazz, så antar att låten vi sjöng igenom var den genren. Jag kunde inte släppa tanken om hur långt ner hennes bröst hängde och hårstråna som lyste på hennes svarta kofta.

Nu ska jag värma upp med att städa lägenheten och sedan ta ut mig på gymmet, göra av med lite energi och adrenalin och komma tillbaka i morgon som en ny människa!

TAKE CARE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0