9 december


Sitter i skolan och är mycket oroad! (fattar ni, "oroad" ha.ha.)
Här har jag setat nu i 50 min utan att gjort ett jota. Vilket är ungefär lika mycket som jag åtadkommit på hela veckan .. 
Det var många månader sen jag var så här oerhört omotiverad faktiskt.
Det måste vara någonting speciellt som tar upp mina tankar.


Hela helgen består av jobb. Sen är jag lite bitter över att jag planerat att gå på flottaren på lördagen men att det inte blev så. Istället får jag köra finbil till Borlänge och hämta någon som varit på kryssning och roat sig.
Tröstade mig med att köpa ett linne till jul, och drömmer om den kommande veckan som ska bjuda på farfar, julshopping och massa mys!


Nu driter jag i det här och går hem och knådar en snögubbe utanför porten
Innan jobbet kallar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0