Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it


Gjorde mitt första träningspass på snart två veckor. Fy fasiken va skönt!
Och den sen självklara träningsvärken ska jag njuta av. Saknat den.

Tog sedan min skönt utmattade kropp till Håkansson's och inväntade Sofie. Bläddrade i de stora kvällstidningarna och låg på bordet, och kom på mig själv med att sitta och läsa kulturdelen. Fantastiskt.

Sen gick vi allégatan ner, klockan var bara 16.00 men kändes som 20. Kvällen kändes lång när inga planer fanns. Ringde min mamma och bjöd hem mig dit.
Nu sitter vi och käkar hemmagjort god pizza, tittar på rapport om Syren som ligger på gränsen till inbördeskrig, tydligen, och väntar på Idol.

Sen får vi se vad kvällen mer bjuder på, om det bjuder på nått mer. Vad jag däremot vet, eller inte vet rättare sagt, är att morgondagen ska bjuda på någonting spännande?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0