Dan före dan, före doppare dan


Ska börja med att tala hur nöjd jag känner mig med mig själv!
Utvilad klev jag upp och halkade iväg till skolan. Halkade vidare ut på byn under lunchen för att fixa dagens ärenden. Tillbaka till skolan, trots att jag slutat, och gjorde klart de uppgifter som jag kissat på i två veckor.

Skrattade med mina vänner när vi planerade Tallinn-resan i Februari
- just det, VI GICK VIDARE och vi ska åka till TALLINN på mässa !
Lo-lo-lo-love it !!

Sen har jag setat hemma och tillverkar smycken, eftersom restaurangen jag jobbar på inte hade några gäster ringde chefen och sa att jag kunde vara hemma. Var dock ganska behövligt i just denna tid. Så nu är de sista smyckerna klara till jul och ska delas ut i morgon.

Allt är klart, fucking allt är klart och i morgon går jag på jullov. Thank God!


Nu ska jag krypa ner med mina Elefanter och vakna pigg och glad i morgon!

TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0