Dan före doppare dan


I natt har jag varit på ishockey på vanåvallen. Sjukt vilken utbyggnad de har gjort, vilken satsning! Tre läktare som räckte upp till taket, med värme på sittplatserna.
Cheerleaders och grejer.

Och under VAIK's ute läktare vid fotbollsplan går en gång ner i underjorden till ett lyxspa och toaletter för publiken. Hur nice?!
Kanske ett koncept värt att lägga fram?


Nog om det, har en känsla av att jag inte kan få igenom det.
Ligger fortfarande och snusar i sängen. Tänkte i 40 min att jag ska ta mig upp.

Koka en gröt, och hoppa direkt i träningskläderna och börja morgonen med julmusik, ljus och stämning så jag kommer i rätt 'moood' till i morgon!


Hej hopp gummi snopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0