Happy tuesday


Att sol och blå himlen kan göra en på sånt toppenhumör inom loppet av två sek !
Men vad är det här, vårkänslor?
Aa, det gör inte mig så mycket.
Julen är över nu och jag skulle helst bara dansa ut allting idag.

Men istället ska jag dansa runt och städa ihop här i min älskade underbara onepice.
I love it, thanks grandma n grandpa!

Sen packa en väska och brumma iväg med min lillebror till Sandviken och älskade farfar.
Så julen kanske inte var helt över endå. hehe


¨
de må bara det fulaste en människa kan dra på kroppen
Jag har själv vägrat dem och protesterat.
Men så hittade jag den här som det bara stod "Jonna" på.

Men att strutta omkring i hemma denna lediga tisdagmorgon kan vara det härligaste





Kommentarer
Postat av: Ida

ååh den där onepiecen är så naaajs!

2011-12-30 @ 18:08:24
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0