I can see it in your eyes that you're listening


Man ska lära av sina misstag, det gjorde jag igår. Eller ser det mer som att jag är en erfarenhet rikare.

Ansåg att jag hade viktigare saker att göra än att gå på Patriks mentorstid, så drog till Borlänge med min kära Sara i ställt och avslutade julhandeln, mycket trevligt!
Allt gick som på räls! Vi tog varsin glass, kände att livet inte var så jobbigt, räknade våra påsar och kände att vi var färdiga och klockan hade inte tickat länge än till 16.30 !
Skönt kände vi och bestämde oss för att avsluta kvällen med popcorn och filmmys hemma hos Sara.

Trodde vi.
Bilen vägrar att samarbeta och vi kommer inte längre än dit vi parkerade när vi kom.
En snäll kille försöker hjälpa oss med att rulla bilen fram och tillbaka, men inte ens med startkablar vill den starta. vi blockerar genomfarten på parkeringen och irriterade bilister vevar ner rutan och hyttar med näven.

Men så var fallet och det slutar med att jag får ringa. De kommer från Vansbro och vi får bärga hem bilen. 40 km/h i 9 mil. Det tog bara 2,5 timme. Så någon filmkväll blev det ikke, det var bums i sängen när vi kom hem 22.30

Men nu är alla julklappar inslagna. Nu vill jag bara ha helg och massa julmys tillsammans med de bästa!

Att vi redan efter jul ska få flytta är ingenting som jag heller inte ser fram emot! :)


Kommentarer
Postat av: Tina

flytta????

2011-12-20 @ 17:30:56
Postat av: Jonna

Jo du, Tina. Vi flyttar efter jul!

Dock blir det inte så långt. Flyttar ner våra saker en trappa ner bara, till en större lägenhet.

2011-12-21 @ 09:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0