I don't want a lot for Christmas

Säger ingenting om hur fruktansvärt omoget det är att sitta i Teatern och slänga ur sig dumma kommentarer om föreställningar och framträdanden, försöka framstå som rolig men bara skapar irritation. 
Men jag säger inget om det så är ingenting sagt, så att säga ...


Däremot kan jag säga vilken oerhörd julkänsla som sprider sig i kroppen när den mjuka snön singlar ner och klär de nakna träden, lite poetiskt sådär. 
Julmusiken fyller både mina öron och dagar i skolan. Skulle kunna mysa ihjäl mig
För att höja mysfaktorn lite extra just idag när det är som mest stämmningsfullt, så kommer min älskade Emma hem och bakar lussekatter med mig, mumms!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0