I never ever felt like this befor

Thats for sure ..


Jag önskar bara att det var måndag i morgon. Att jag kan få slippa den här helgen, hoppa över den.
Komma till min farfar och sedan ta ett efterlängtat jullov!

Men nu sitter jag nyduschad i sängen och har just tittat på Julkalendern.
Madamé Bofvén och jag har samma dödskalle-ring, - STATUS!!
(Den är köpt på glitter, för den som undrar! Däremot har jag inte sett min på ett tag, hon kanske har snappat den?)

Och att avgöra på ljuden utanför på gatan, och nyhetsmorgon så ska det tydligen ha kommit en hel del snö, det njuter jag fint av! Julstämningen är på topp!
Det kommer bli en så underbar jul, jag bara veeet!


TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0