In good mood


Motivationen till skolan är för visso något bättre idag än vad det var igår. Dock är jag lite bitter över det jag anser onödiga i skolan. Men vad jag anser som onödigt verkar Hasse se som nödvändigt. 
Tror vi har lite delade meningar. 
Det måste vara min skoltrötthet som gör det, för jag kommer säkert ha världens nytta av att veta "vilken betydelse mutationer har för växters och djurs evolution" i framtiden sen ? säkerligen.


Det börjar växa fram en vacker dag utanför fönsterrutan. En mysig julkänsla, klar himmel, kylig luft och mjuka snöflingor. 
Idag har jag gjort om mina morgon rutiner. När klockan ringer 06.45 går jag upp och sätter i julstjärnan som får sprida sitt mysiga sken, kryper ner tillbaka under täcket och sonoosar en kvart till (fortfarande kissnödig för att inte somna om) drar sedan på mysbrallorna och sen stora munktröjan och traskar runt i köket som en jibber och gör lite frukost som jag sedan käkar framför TV:n till julkalendern. 
Sminkar, borstar tänder och byter sedan om till en mer mänsklig klädstil och utan stress hinner jag till skolan klockan 08.00. Fantastiskt!? Har inte hänt på hela första terminen thumbs up



Have a nice day fellows
TAKE CARE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0