Juldagen


Vaknade upp till en vacker dag! Kröp upp i soffan hemma i Uppsälje och hade lite morgon mys med Linda och Madde.

Min julhelg har varit toppen! De bästa människorna som gör mig lyckligast i världen.
De mest omtänksamma som finns. Jag har fått för mycket!

Den nyblivna traditionen med "med andra ord" på julaftonskvällen är en succé. Speciellt med att par tre glas Morgan i sig!

Sen åkte vi vidare till Nås där min lilla tjocka släkt är samlad. Ännu mer julmys, mat skratt och lekar.

Och tillbaka till Vansbro och tagga för kvällens festligheter, med grym förfest hos Skinnet med underbara människor som sedan avslutas på Flottaren. Ganska rätt så jävla grymt måste jag säga. Sjukt trevligt


Och bara en liten parantes till mitt lilla halvtråkiga genomdrag av julhelgen,
Jag är lycklig där jag är nu. Någon ..ting har fått mig ur rubbning och jag kanske inte vart i mitt fulla sinne.
Men tack, thats so damn over!

Jag ser fram emot flytten. Fylla vår nya lägenhet med det fina nya vi fått tillsammas i julklapp och allt roligt och härligt som väntar!


TAKE CARE!
Puss!

/ Jons Jonna Frida Elisabeth Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0