Ooh sometimes I get a good feeling

Det är så spännande på Julkalendern så jag tror jag döööör!! Hum hum

Stämningen i Oasen, skolans kaféteria, var ljuvliga. Prisutdelning, sång från duktiga esteter, fika, julmusik och avslutning med gröt. Lika mysigt som jag tänkt! Och bäst av allt, jag har fått jullov!!
Allt är klart. Jag har hela eftermiddagen ledig, ska dela ut smycken, tvätta, handla ett par julklappar och sedan mysa med min mamma på en fika ikväll. Awsome!

Ingenting som känns speciellt jobbigt.

& Folk kan väl ändå inte vara så, med ett finare ord, okloka att de ska ut med flaskan dagen före julafton?! .. Nej det hoppas jag. För jag ska hem tidigt och ha filmkväll med min stora lillebror!

Nu börjar härligheterna och den bästa helgen på länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0