Slapp måndag

Aldrig haft en bakfylledag en måndag. Känns nästan inte ens OK. Fast så värt efter gårkvällen.

Öppnade tobias julklapp och ligger nu i sängen med badkars kudden bakom nacken, chips påsen bredvid och och "sappar" mellan apparna.
Torkar av chipssaltet från fingrarna på lakanen, som jag kommer få fan för när vi ska sova.

Vi har haft brottningsmatcher och kittlat varandra hela kvällen såväl som i sängen, på golvet och o soffan och nu har fruktansvärt ont i både nacke och rygg. Men han fetdissar mina önskemål om lite lätt massage och tittar på dokumentären om Forsberg istället.

Alla ljus i rummet vittnar om att dagen snart är slut, fast det känns som vi nyss har vaknat.
Men känslan av att inte ha någon skola som väntar i morgon är frihet. Jag ska njuta skiten av mig ända till 10 januari och fram tills dess har jag hunnit med mycket!


TAKECARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0