Tystnaden på bloggen, nästan öronbedövande?


Här var det dött
Skrivlusten har varit låg. Någonting har tagit upp mycket av min tid och mina tankar.

Och snart är det jul. Det är mycket på och mycket att tänka på. Och vad gör man då? Jo, då ligger man kvar i sängen eller går in på Facebook.

Men den här veckan ska inte vara lugn. För på fredag så ska jag inte ha någonting att ha ångest över under julhelgen, för då ska jag vara fri!

Och söndagen har anlänt, som jag sett framemot den! Nu ska jag resa mig ur sängen, fräscha upp mig och göra mig i ordning för julbord i Äppelbo, oerhört trevligt!

Ska nog tala om lite vad jag gjorde i helgen sen också. Ganska intressant faktiskt. En helg 12timmar färre än vilken annan helg som helst


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0