Valbo köpcentrum


Jag har hittat min älskade dröm jacka,
Fin att vila ögat på och skönaste jag testat! ..Den kostade 3.500 på rea....

Nu är jag påväg hem från Valbo med armarna i kors, blöta hundögon och darrläpp. Dumma jacka.
Ska hem och titta på Lejon Kungen med lille bror och försöka glömma min förlorade kärlek och trösta mig med att den i allafall bara fanns kvar i Medium.

Annars har vi spenderat ett par timmar inne på Valbo köpcentrum och sparat pengar. Känner mig mycket nöjd med mina små köp som inte var många kronor.

Nu ska vi ta en sväng och hälsa på farmor, tända ett nytt ljus och säga hej, innan vi åker tillbaka hem och myser framför TV:n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0