Välkomnar det nya året


Kan inte bli ett bättre slut på 2011 och början på 2012 ändå.
Det här kommer bli då jävla toppen!

Började dagen med en powerwalk i det vackra och kyliga vädret. Nu ligger jag nyduschad i sängen och förbereder mig för dagen och kvällen.
Ska åka ett par varv på byn och plocka upp lite bypôjker och hämta hem dem till oss och sedan blir det fin nyårs middag här hemma med ett härligt gäng, och god nyårsmat från Selin's.

Aa.. Och efter det är det fest för hela slanten!



Igår blev en lite överraskande dag. Gick till banken och satte mig i kassan, allt flöt på. Fick också veta att jag skulle hoppa på nästa pass, på Selins, direkt efter det och jag insåg att det kanske skulle bli en lång kväll.

Kommer hem innanför dörren och det finns knappt en pinal kvar i lägenheten. Går ner en trappa och finner vår nya lya mublerad och full med våra tillhörigheter.
Medan jag har jobbat har alltså killarna hjälpts åt att flytta. Så fint vi kommer få! Så stort och så skönt!!

Jag älskar det redan!


Sen tog jag mitt pick och pack till nästa place. & Efter 14 timmars jobb var jag rätt så trött. Så trött att kvällen inte slutade som den kanske borde ha gjort.

Fast det hör till min privata del.


Nu väntas det festligheter här i vårt nya hem och jag ser fram emot det !
Här börjar vi fira in det nya året


Vi hörs nästa år!
Gott nytt År, ni härliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0