1 Februari 2011 !



Sitter med headsetet i öronen och spelar hög bra musik och bara ler! Så himla glad!
För att det är min dag idag och man känner att människor i världen har skänkt mig en tanke. Mitt första grattis-meddelande kom 00.00 av Viktor inatt och sen har de stömmat in. Och jag blir så himla glaad! Ni har redan gjort min dag kära underbara fina vänner!

Jag har inte fått vakna till sång (förutom det finstämmiga som Stefan skrev på facebook i morse, tack! det var fint!) Jag har inte fått frukost på sängen, inga presenter och inte ens en enda kram förutom från min älskade som hållt om mig hela morgonen. Och ändå jag är bara hur lycklig som helst!!

Bara en stor besvikelse. - Jag känner ingen skillnad! vilken besvikelse! Fast jag har ju bara varit atron i 13 timmar  .. det kommer nog. Jag är ju trots allt inte född förens 19.23  Då smäller det nog!




Jonna-jordgeting



Efterskolan ska chefen min bjussa på kaffe, hygglit! Och kanske en friterad banan också om jag har tur. För jag får säkert inte nog av sötsaker idag i allafall ..  Qezban fyller ju 20 idag också 1 februari, bra dag!

Hem och städa lägenheten. Gömma systempåsen till mormor kommer. Sen blir det kalas för hela slanten med dem som jag tycker så mycket om. hjärta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0