15 februari


chokladglass med banan och körkortteori, och livet känns inte så jobbigt. Fast det egentligen det.
Jag skulle inte tala sanning om jag sa att jag inte vill ha lov om två veckor, för man vill väl inget hellre.
Dock har jag lite för mycket som ska vara klart innan dess på den korta tiden. Det hade inte varit någon big deal om det inte vore för att vi har tre veckors praktik därefter.  Shit pommesfrites ! eller shit bacon som morsan säger ..


Min tidplanering sprack redan igår, innan den knappt börjat. Sprickan blev större idag och forsätter att spricka i morgon eftersom Kenneth ringde och hörde om jag skulle med till Ludvika på stadskörning. Körkortet har faktiskt lite första prio just nu. Palla göra om det flera gånger .. noo




Nyfriserad sitter jag nu och ska fortsätta plugga. Känner mig obekväm. Inga extrema förändringar, Blir väl en vanesak. Tack och lov är den gamla peruken borta, usch sicket skatbo. Önskar jag var lika tuff som Maja när det gäller hår!



TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0