I morgon är det äntligen i morgon!


Jag har spenderat hela min ljuvliga torsdag med att halka omkring på halkbanan i Falun och glidit omkring på stan i Borlänge .. Ok, Kenneth satt bredvid och domderade. Men ute på banan var jag helt själv, jag och RIX FM som sprutade ut genom högtalarna! Den känslan, att lägga jackan och plånboken på det tomma sätet bredvid och sjunga hur högt man vill.  asome!  .. det är inte långt kvar endå .. 
Riktigt roligt var det. Inte för att jag tror att det var speciellt svårt, men jag blev i allafall godkänd trots att jag har 5 små barns liv på mitt samvete  .. hea hea


Hoppade av i farten i Mellanborg. Så nu kryper jag ner i mormor-luktande-lakan, tar bussen in till Vansbro i morgon. Lägger mig i solariumet en halvtimme innan skolan och går sedan hem och snyggar till mig för att sedan ta en drink innan tobias plockar upp mig och vi drar iväg till Järna innan kvällen avslutas i Falun! fy sjutton så trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0