Just the way you are


15 min kvar av lektionen
Drömmer mig bort med This Land, från Lejon Kungen av Hans Zimmer & Grenade med Bruno Mars
Tittar ut genom fönstret och blir bländad av solen som skiner på snön. Vill ju känna vårvärme också ..

Så slog jag just en kik på Malin som gör sin powerpoint presentation, I guess.
Jag kom i ge upp-stadiet
Önskar jag var lika duktig som Theres och Malin ..

Fixar jag det här, religionen, engelskan och svenska nu på tre dagar så får jag ju komma till Sälen på sportlovet, åka skidor men de bästa, gå på Harry's på torsdagen och lyssna på Björn Rosenström, slappna av och åka till Sandviken nästa helg. Med det som pris kan jag ju inte ge upp nu? Nej gudars va taggad jag just blev!


.. ja, jag har ju körkort snart också! Efter de här dagar väntar ju livet, liksom.



eller hur, så lyft på häcken och dra ut tummen, Jonna!  - tack, men var det inte just det jag gjorde ??!  daah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0