life's what you make it so let's make it rock!

Min första måndag på mitt sköna liv. Och vad har jag gjort? Ja, den har gått så snabbt att jag inte hunnit med rikitgt. Kan inte tala om när jag klev upp ur sängen, ni skulle aldrig tro att det var jag. Måste vara någon sportlovsdevil som tagit plats i mig. I alla fall i dag.

Mickiz har gjort min dag med frukost på Selin's. Mm, gillar att gå dit och service
Nu väntar livet, kommer inte se skymten av restaurangen på en månad. Måste säga att det känns lite skönt i allafall.


Nu håller jag på att packa ner mitt liv i en resväska. Det är svårt må ni tro. ... man måste tänka, det är svårt.
Och i morgon drar jag till Sälen! Känner mig sådär barnsligt lycklig
för allt är så bra, så skönt   jag längtar efter tobias, tokmycket



Sen kommer lite bilder, sköna bilder från sälenfjällen
På torsdag drar vi på Harry's  , på Björn Rosenström.      I know, asome


Och på söndag ska jag .. kanske .. äh .. bara kanske :)



life's what you make it so let's make it rock!

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0