Strålande tisdag !


Och ett stort grattis till Amanda Åhl som fyller 18 idag!
Kanske vi som ska dra ut och partajja någon helg framöver? ;)


Kvällen i björbo, med vaxning av ben, blev inte lika lyckad som jag tänkt.
Magsmärtorna höll i sig efter skolan. Och jag började med att lägga skulden på polgagrisen som jag så fint satt och sög på tidigare.
Det slutade med att jag fick be morsan komma och hämta mig och tillslut kör mig vidare till Mora. Vi behöver väl inte gå in på detaljer, men jag kräktes som en jävla gris på vägen dit, så mycket har jag aldrig haft ur mig i hela mitt liv. Efter det lättade och jag sitter hemma idag och mår skapligt bra. Måste ge mig ut i det strålande vädret en vända och köpa en Coca-Cola tror jag närmare bestämt. Tror jag kan ana en liten temperaturökning i pannan också ... shit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0