Undgå shopping i storstan?


Hemma från Falun. Nu slänger jag ihop en väska och drar ner på gymmet, av två anledningar. - Att det var allt för länge sedan jag varit och tränat, och för att busschaffören gjorde en hård inbromsning när jag drack festis som resulterade i att jag nu är kladdig från halsen till naveln. 

Haft en toppen fin dag på stan i falun där min kära Bette kom och käkade lunch med mig efter. & har man inga shoppingplaner så har man i allafall en påse med sig hem! Vet att jag inte är ensam om detta fenomen
Men hur kan man undgå om man är i storstan ?



I morgon bjuder jag hem min brudar! Fy sjutton va trevligt det ska bli!
Och senare kommer ev. Sara och Emelie och vi avslutar en trevlig kväll på Selin's
Huci jobbar ju i mitt ställe, måste ju dit och flirta honom till vansinne :)


TAKE CARE

jonna sämst andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0