reker, såna som man eter?


Sitter nu hemma i min mjuka säng med datorn i knä och korsar det ena benet över det andra, och om igen, när de domnar lika snabbt som .. som .... aa, snabbt i allafall.  Aa, jag har ju bara två ben, men jag tror ni förtod vad jag mena.

Varit på tårtkalas och skurit i både smörgås- och gräddtårta som jag nämde tidigare. Har varit och firat ett par underbara personer i Kvarnåker med min andra underbara familj. Aa underbara är va de är, allihop!
Tobias ligger ju uppe Sälenfjällen och spyr, så han fick inte följa.

Två timmar av glädje och skratt.  .. För att inte tala om när Marit börjde snacka finska med sina föräldrar mitt i alltihop! Fick ta hjälp av båda händerna för att hålla upp hakan.





Så, nu har jag lite kvällsplaneringhär.  Måste lägga upp ett persoligt schema om jag ska hinna med och komma ihåg allt vad som måste hinnas med eftersom tiden ska envisas med att gå så förbaskade fort!

Och fylla i en blankett från rekryteringsmyndigheten (Ni kan inte ha missat reklamen på spotify!)
..  Lät som ett vuxenord. Fått mycket såna där brev sen jag faktiskt blev vuxen över natten där mellan 31 Januari och 1 februari. hea hea




TAKE CARE
/ j.











 

För att du e bra söt. Men framförallt för att du klär så himla bra i den där ansiktsmasken! ;)

 

 

Det är med ångest i rösten hon säger att hon vet hur hon kommer se ut när hon blir gammal.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0