Duktig Idiot!


tack :)

Nu har jag gjort en insats på uppsatsen här och känner mig nöjder. Men att påbörja någonting nytt var tydligen inte lika rolig. Jag tror det är träsmaken i röva som tömmer ut koncentrationsförmågan

Desstuom fick jag nyligen samtal av min prins som ville fastställa diagnosen på vad mina jobbiga dagar har varit nu efter att han själv legat uppe i Sälen och spytt en gång i kvarten hela natten.  Oops
Önskar ingen det där. Får lägga lite skuld på mina axlar. tycker synd om honom!
Kan med gläjde säga att jag själv mår riktigt bra istället efter att Cowboysoppan nästan inte gav någon känning.


Nu ska jag avluta med lite körkortteori innan jag ger mig ut i snöovädret och hittar en liten present, för ikväll ska jag på tårtkalas 20+68 års kalas!



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0