Happy Valentine!


Well, happy Valentine!

Jag & Nina var inte alls bittra i morse när termometern visade -19 och vi hade en lång friluftsdag att vänta. Och det var inget mutter alls när vi drog på oss täckbyxerna.  Och det är inget ironi i det här   <---   verkligen inte där heller  <---    .....     höhöm!*



Men det var en fin dag. Solsken och glada miner på alla trots allt!  (aa, på alla de 5 som var där, av alla 45!)
Jag satt framför brasan som en annan eskimå, när den väl tagit sig. Sen kom en massa glada hundar och överraskade med energinivån full laddad.
Vid lunchtid kunde jag inte avgöra om mina fötter fortfarande var ett med kroppen så jag ringde efter min kära pojkvän som så snällt kom och hämtade mig.





Pizza och soffmys i världens underbaraste varma famn, innan jag drog till jobbet. På jobbet, där jag idag har studerat hur en extremt jobbig dejt ser ut. Stackarn .. var det första dejten är jag rädd att det också var den sista.


Imorgon väntar matte, till och med på håltimmen. Jag tänker på den ljusa framtiden*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0