dance fuckers dace




mina bruttor



Pasta Italiano
Eftersom Maja satt med huvet i skålen när vi var klara så tolkar jag det som att det smakade ganska bra







Nina, kära nina
du kan nog vara det sötaste :)



Det var min tjejkväll! Den avrundades ganska tidigt med tanke på att det var lördag. Men vi var så nöjda och glada och blickar framåt mot nästa kväll
Fast jag var inte nöjd. Jag gick till Selin's och träffade några goa gubbar, tänkte jag säga. Lite trevligt folk man kände igen. Några goa skratt och på en pisskvart så skulle alla helt plötsligt dra. Bedrövligt dåligt med folk fast klockan drog sig mot 23. Sara kom efter en halv timme och vi hängde väl på. Slutade i Skamhed.

Synd nog är jag lite besviken på kvällen. Blev inte riktigt som jag planerat.

Klockan slog 00.00 och ett glädjestjut kommer från Sara som från den ena sekunden till den andra blev ett år äldre.

Så jag uppvaktade henne lite här på morgonkvisten :)





20 år. det är inte klokt :)



Sen frächa jag upp mig så kom svärmor och hämtade mig
Tog en vända till Uppsälje och myste lite med min lilla svägerska
Negerbollsbak och skidor på TV, helt oK!
Dock var jag inte allt för imponerad när Amanda sätter igång med sin lekar som hon kommer på efter varv som hon hinner andas. Det kan vara mycket begärt av någon som var ut kvällen innan. höhö



Gó kwäll
j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0