Från 27 minus till Paris



Precis kommit ner från matsalen, mätt och belåten. Mer än vad jag ville. Fast syftet idag var att äta mig varm.  Funkade sådär faktiskt. Jag har slutat och trodde jag skulle sitta långt in på min håltimme och plugga. Men ikke, jag är klaar!   typ


For the moment sitter vi och dömmer oss iväg till våran kommande resa, till Frankrike, Paris! Ska bli underbart. Jag Theres och Malin. Jaa, vi har så gott som bokat faktiskt. Nu e jag så uppspelt att jag hoppar ur skinnet snart.
Tanken på när vi ska boka gav fjärrilar i magen, och det är inte långt kvar till sommarlovet! (Sen slog jag blicken ut genom fönstret & det kändes inte lika nära längre)





Sådär, nu har jag laddat med kaffe med humöret på topp går jag till körskolan och kollar vilket datum jag ska få körkort!
Efter helgen väntar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0