Hej alla idioter! Och ni andra också förstås! :)


Gave you all a had and you tossed it in the trash


Home sweet home, I love you so. Speciellt efter den här nontrevliga lördagen
Som vanligt får min stackars fötter känna på att de finns där nere
Josef och Viktor kom och lättade upp stämningen när mängden folk också lättat en aning
De är underbara, spelar ingen roll, man blir alltid glad

Så nu sitter jag ensam i lägenheten med en pill kalsner och ska slänga mig i soffan, ta vetevärmaren och sedan mojjsa ner mig i sängen.

Sitter här och sjunger högt för mig själv för att glömma att jag är ensam
Vet inte vad som tagit åt mig. Brukar inte känna så
Ta mig till Sälen! jag längtar efter tobias .. och ledighet
Jag längtar till efter kl. 19 i morgon. Då mina vänner, då börjar livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0