picture update




Jag hade den äran att bli make:ad av Emma till kvällen
hon e grym .. aa, kolla bara hennes ögon!







andreas, min asome svåger!





& present av Emma fick jag dessutom
vann 50 kr trisslotterna Tusen tack kära du!











vackraste emma















jag försökte, fast jag e bara inte lika cool som Viktor ..





För att ni inte ska tro att vi är sjuka i huvet, så mycket dricka som fanns på bordet
så känner jag att jag måste förklara mig
Andreas är Bartender  .. That's why :)





snygga grabbar




Efter ett par tre Captain Morgan är man inte romantisk på beställning





Sen drog vi iväg till Falun på Etage
Ute på parkeringen talar de om att en överraskning väntar där inne, till mig och Tina
Jag visar som alla andra upp min legetimation, och jag går vidare in precis som alla andra ;)

Där inne bokar det VIP-bordet till oss!!
Ni är helt outstanding, tusen tack och tack igen!
usch, dyra pengar
jag älskar er allihop!

Det var inte utan att man kände lite status ner man slog sig ner och Tobias körde iväg folk efter folk
Inte sämre av att man bara behövde hämta vakterna om de inte lyssnade heller

Det var en så jäkla rolig kväll
Så himla super! Och det tack vara alla som var med

Jag har fått för mycket, nu vill jag inte ha mer, ingenting mer!
ändå väntar någonting i Björbo, jag vill nästan inte ta emot det .. 


Jag vet inte om ni förstår hur mycket jag uppskattar allting
Det gör jag verkligen, jag vet bara inte hur jag ska kunna tacka er som jag vill





<3 tobias , jag älskar diig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0