Tarmarna ligger huller om buller i magen



Hemma på järnvägsgatan efter en inneslappar-dag i 'Ôff'! Efter den här onsdagen trodde jag utan tvekan att jag skulle kunna traska iväg till skolan i morgon  .. men jag vette sjutton.
När jag inte kan hitta någon förklaring till varför magen beter sig som den gör så drar jag mina egna slutsatser,  att en mage efter 42 timmar med dåligt matintag kanske inte uppskattar att fyllas upp snabbt med mackaroner och korv. Vad vet jag`? 

Jag hoppas på att han skonar mig till i morgon
För det första måste jag till skolan
& för det andra är det kalas i kvarnåker, med både smörgåstårta och gräddtårta
.. får man ju bara inte missa!


Lite sömn nu och en smoothie till frukost så är jag nog fit for fight!

TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0