adresserat till himlen, antar jag



Pappa! I morgon blir jag stor! - 18 år och snart körkort!   jag vet, du kan inte fatta det. det har gått fort
Jag tror du skulle vara stolt över vad jag ska göra snart. Jag vet att du tycker sånt är häftig. Ska bli lika häftig som du var.  Eller är du lika häftig som när jag var 5 år?   haha


Jag ska ha lite kalasfirande på tisdag kl 18. Ta med dig farmor och kom då!
Farfar kanske inte kommer, så då är det ju bara mormor och morfar kvar. Så jag bjöd in min andra familj, Kent och Anki. Kent är min pappa medan du är borta


Jag saknar dej
Hälsa till farmor


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-01-31 @ 23:49:42
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0