I through my hands up in the air sometimes


En händelse rik vecka, ja det må jag säga.
Och jag älskar det, när det händer saker och man får någonting annat att tänka på.
Igår vad det mys på hög nivå i Björbo. Sara lagade lyxmiddag innan vi letade oss in i badrummet och la ansiktsmasken och kröp ner i en varmt bubbelbad! Sånt man behöver i livet

Efter det här hade vi ändå bara gjort hälften! Nu väntade någonting vi aldrig tidigare gjort i vårat liv - vaxa benen!
have you done that?
Aaaooocch  iiiiii !
   Efter första draget trodde jag Sara skulle börja gråta när hon sa "varför gör vi det här, Jonna?"
Då har vi sparat ut sedan nyår också. Det var allt utom skönt, men banne mig att det var lite roligt ändå!
Ska ska visa lite roliga bilder ikväll. (Måste bara ringa Sara och kolla vilka jag har tillåtelse att lägg ut)




Som ni vet börjar min skoldag på fredag 12.30
Så jag unnade mig en solning eftersom Pensionärsjävlarna bokat hela gymmet. Två lektioner sen traskar jag upp till skamsberget och får mig en massage.
Aa jag lever ett gött liv just nu! Precis som jag vill leva det!



TAKE CARE
jonsjonna


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha :D Och på onsdag sker det igen!! xD

2011-01-31 @ 23:59:43
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0