Karé, Jonna !


Joona, karé joona.   Karé Karé, Jonna ? karé!
Åh, äntligen hemma! orden ekar i mitt huve! Nog för att jag vet att han är usel på svenska. Men inte fan fattar jag nå bättre för att han snackar vidare på arabiska och turkiska!?    äh, pucko!

Kare betyder förövrigt Åsna,  hårda tilltalsnamn de har där borta. Nästan så jag blir ledsen i ögat


Nu ska jag krypa ner! I morgon väntar en inte allt för jobbig skoldag. Det blir som en alvedon för min skoltrötthet som attakerade mig efter tisdagen! På tal i alvedon, det måste jag nog ta en i förebyggande syfte och hoppas att gud hör mina böner!   " Jag tar tillbaka vad jag sa tidigare idag! jag vill inte att Theres ska smitta mig, jag måste jobba i helgen! amen!"




sweet dreams
P.S I LOVE YOU
thanks for making me happy

Kommentarer
Postat av: Theres

Då får du be intensivt för det här vill du verkligen inte ha x) Det är flera år sen jag var så här förkyld sist ;)

2011-01-13 @ 10:29:21
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0