look at you



Ligger fortfarande och njuter i sängen. Eller ja, njter och njuter. Sara ligger bredvid och snarkar efter noter! stackarn hade en lång dag igår och somnade före mig till 'Hem till Midgård'. Har inte hjärta att puffa till henne

Och min gårdag, helt ljuvlig. Min framtid är "schemalagd" och tidsbestämd i drykt tre veckor framöver nu, skönt!
en lång fika på håkansson's med min bästa vän och bara tjejprat all night long
Med tanke på att jag slutade 11.30 hann jag med mycket

& det gör inte ont i hjärtat att veta att man börjar 12.30 idag heller. nejdå, inte så farligt i alla fall..
ännu en händelserik dag. Jag är så glaad! så lycklig och glad.





Nu fick jag för mig att gå upp och måla om håret lite!


..and I'm like thiiis happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0