Mitt i natten


Det har hunnit bli måndag under tiden jag setat här
Nu ska jag packa ihop och lägga mig
men mina ben värker så jag måste nog gråta lite först
Nya jobbskor är nog vad jag behöver. Det är nog ingen större hit längre med min skor som är så jordnära, inte mycket mer är tjockleken på ett tidningspapper till sula på dem ..


Jag vill ha måndag, en låång måndag! Ska jag hinna med mycket denna måndag
Och somna i en varm famn och hoppas på att få vakna till lite finstämmig sång i Uppsälje på tisdagmorgon av min pojke.     .. Oj, nu hoppas jag nog på för mycket!
Kanske lite frukost på sängen och puss i pannan .. ?   (Nej, det här är inte alls någon pik för att han ska förstå)



Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0