nattblogg


Välkommen hem Jonna! kom och kryp ner hos mig. Jag vet att du tänkt på mig hela kvällen.
Jag bara vet att hade min säng kunnat prata så är det precis vad han just sa till mig.


Med mensvärk och lite feber, kanske inte mer än 37.7 men så pass i allafall, har jag tagit mig igenom ett pass till. Ett lindrigt ett, eftersom de flesta befann sig på Hotellä i Järna. Tack till er    höhöm
Och tack till Lisa och Magnus som muntrade upp min kväll så jag klarade av den!


Och till dig din jävla idiot : Kunde jag hade jag med nöje plattat till näsbenet på dig. Ta det personlig!


Men äntligen är jag hemma. Nu ska jag göra någonting jag är bra på - sova!
För de timmarna lär jag behöva imorgon när Sälen turisterna invaderar.
Med stadigt fokus får jag blicka framåt mot kvällen. Den jag ska spendera en mysig kväll i en varm famn och titta på andra säsongens första program av Solsidan! DET ser jag fram emot!



TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullig du ääär! Det var roligt att träffa dig. :)

2011-01-16 @ 12:54:56
Postat av: Theres

Sv: Ja men ellerhur! Och jag bara älskar fågeln, vore jag också en tecknad svala så skulle vi vara ett par. Och så skulle han sjunga den där sången för mig varje dag =D

2011-01-16 @ 14:52:55
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0