no big deal


jobbiga småsyskon är det värsta jag vet ibland
Och det är vad jag drass med just nu ..
Tänk att det har jag aldrig varit, ett jobbigt småsyskon alltså. Kan aldrig tänka mig att jag varit så dryg som de där andra två som kom efter mig heller!  Jag stod ju ut med Christoffer Jons som äldre kusin, som jämt och ständigt fanns där och klubbade ner mig.

Sitter just nu och grunnar på ett beslut, som känns väldigt lockande. Väldigt väldigt lockande. Den är fin, jag tror att det skulle bli fint.


En vecka kvar av lovet och jag njuter av ledigheten jag har kvar. Inte som Jocke och ligger och gnäller på mattan i rummet om hur kort tid det är kvar och hur jobbigt det ska bli att börja. Nej, då går tiden fort.
Jag hoppas jag hinner till Sandviken innan veckan letat sig fram till måndag också. Det hoppas jag


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0