Om jag lever i morgon spelar ingen roll alls!

hjärta!


Frågan är inte längre OM man halkar, utan NÄR. Så det må jag säga, det är spännande att vara ute idag. Och jag gillar spänning! Bara klev ut genom dörren och glev lätt på fötterna ända fram till körskolan.


Nu har jag precis kommit hem från Håkis med Tina. 1.5 timmes planering med allt till våran fest! Planerat in i minsta detalj, nästan!   Lokal, musik, folk, tårta, fest, tid, allt!  Vi börjar närma oss slutet och ja .. Det slutade med att vi bestämmde att vi .. VI GÅR PÅ KROGEN ISTÄLLET!   Vi satsar på hyrning av lokat till fyrtoårs festen istället. Så skönt!
Så nu satsar vi istället på att dra ihop ett härligt gäng och dra iväg till något awesome place långt fråm kommun! skönt.

Tina babblar högljudt i telefon med Mattias ... - Aa Tina, du du pratar ganska högt. Fast vad vet jag om killens hörsel? ;)


I morgon drar jag till Falun. Måste tydligen åka dit och kolla hur jag mår ..
Hoppas på att min kära vän Sara gör mig sällskap, men kanske lite trevlig girltime på stan sen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0