There's no guarantee that this life is easy


but I'm so happy



Det var inte en kotte på Selin's igår. Förmodade att alla var i Äppelbo på party eller kanske sparade sig inför flottaren ikväll. Men sen trillade de in vid 23.30 tiden. Och ack så roligt det var! Det var verkligen så himla mycket trevligt folk, den ena gladare än den andra! Och inte blir jag på nå sämre humör när jag får höra att jag är bra och härlig människa! Då blir jag glad :)
Nej, fy sjutton så trevligt det var .. nästa helg är det min tur ! Oh, hell yeah!


Så nu har jag fått några timmars sömn. Vaknade upp i otroligt underbart väder. Så nu dra jag och morsan, Bara jag och morsan, till Borlänge och handlar lite. Bland annat en ny TV! Ska fråga om jag får slåsönder våran gamla med ett basebollträ innan vi tar ut den också ... mord i sinnet won't miss him



TAKE CARE

/ j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0