tisdag eftermiddag


Dubbelkörning och jag är tillbaka efter mycket beröm och några dask på fingrarna av Thomas.
Gymträningen fick strykas från dagordningen för det var visst plugg som gällde ...  min evil-röst sitter på min högra axel och skrattar sitt evil-skratt*


Men jag känns mig fit for fight! För idag hittade jag, eller malin gjorde, min plastficka i caféterian som jag ängnat så mycket tankar åt i flera dagar. Ett spålöst försvinnande!
Sitter nu och fryser, i vanlig ordning. Men inväntar en varm kopp te och en stor apelsin som jag hoppas har samma effekt som de röda svamparna har på Super Mario! (Eller är det de stjärnorn? , hur som haver )


prio ett: Samhällskunskap, rasbiologi
prio två: Special Idrott, målplanering

Som kaffe och kaka på maten avslutar jag med körkortsteori innan jag drar till Uppsälje för ännu en utmaning med saxen i mina händer!


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0