1 Januari 2011

Och en månad kvar till  .. till .. TILL 1 feberuari förstås!








Kvällens bilder från nyår, synd nog



Vilken kväll! har ni sett filmen "Det blir inte alltid som man tänkt sig"
Skit samma, det har i allafall inte samma innebörd som mitt "det blev inte riktigt som vi tänkt oss"
Vi var taggade som fan.  eller som sjutton, mena jag


Planerat in i minste detalj!
Tina och Jonna höll i förfesten, dock var vi de enda som kom på den
sen sprack planen där.     höhö ('redan där' tänker ni, men håll i hatten. En sprucken plan innebär inte en "ikke god fortsättning)
Vi gick till Viktor där en lagom mängd skor redan fyllt hallen. Där fanns ju en del av min umgängeskrets så det var verkligen trevligt.
Så kommer Isak och insisterar på att jag ska klippa honom, innan det nya året!  Och det är här som allt händer, som absolut inte var medräknat i planen. Efter många väl valda ord om att han skulle överväga vad han just bestämt sig för, med tanker på mina kunskaper inom området så ... så blev det som han ville i allafall ..


Någonting hände, utöver att jag "cut:a" mig själv i fingret två gånger så bloden rann, så står Viktor snart i hallen. Vilken måste betyda att festen vi snart skulle tillbaka till av någon anledning jag inte kan komma på, förflyttades till mig. Klockan slog snart 22.00 och folk strömmade in i massor.  Nästan så jag skulle tro att ryktet spridit sig när lägenheten snart innehöll ett trettiotal personer. hihi   oväntat med mycket mycket trevligt!!




Föresten, vet ni vad en analblekning är?
Inte jag heller ...

hur kan idioten ens komma på tanken att fundera på det, tänker ni? Men det var faktiskt inte jag. Utan ett tjejspel jag fick i Julklapp.   Intressant!


GOTT NYTT ÅR
DÅ, och god fortsättning!
I morgon kommer min älskling hem och jag planerar att överraska honom lite. Har längtat lite efter honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0