You're the inspiration


Vilken fredagkväll, vilken fredag natt!
Gårdagen var bara för skön. Fortfarande sitter jag i gårdagens smink och oborstat hår. Det är också skönt.
Fast det börjar klia i kroppen när klockan tickar på!




Det bästa med att jobba helg är allt trevligt folk man känner igen och får tiden att gå.
Alla blir så jätte trevliga, sociala och glad efter att ha köpt ett par Mariestad på Selin's, kan inte förstå? :) Det är någonting speciellt med de där ölen ... efter 5, 6, 7 stycken har den gett en helt annan effekt jag inte gillar lika mycket..

fast igår spelade det ingen roll
Jag bara mådde så bra hela dagen, så glad.
Utmattad kommer jag hem och får krypa ner bredvid världen underbaraste som vänatat på att jag ska sluta, och sova i hans armar hela natten.
Eller ja, i allafall i tre och en halv timme innan han stiger upp för att åka upp till Sälen och jobba!
hjärtat



Nu ska jag ta mig i örat och slita ända till jag följer med! Så jag kan klä på mig träningskläderna, gå ner och springa, cykla och göra slut på mig själv för att sedan avnjuta en apelsin i bastun innan jag går till jobbet!



TAKE CARE
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0