Som sagt ..




En trevlig och rolig dag i Falun!

Förlossningen och ungdomspsjuket - det var inte här va ? 
Nae, fel entré


Det är inte utan att man börjar känna sig stor när vi tillsammans gick in på biltema med en korg och letade upp dunkar med spolarvätska, glasfiberremsor och sånt där annat som man inte vet vad det är för någonting fast man snart är vuxen..

Dessutom hittade vi på Skinn@ bland hyllorna där inne!
Det är väl en kille det å, såna skullde det finnas fler av i världen. HAH
Så vi skrattade ut därifrån och inväntade Sundman. Medan boysen sen kollade lite xbox spel inne på kupolen tittade vi på ringar för 37.000 spänn





Aa, ni kan tro jag skrattade varje gång de körde förbi och skylten fortfarande satt kvar!



Det var skönt med en ledig dag från skolan.
Hoppsan hoppsan, så blev det så även idag
Kenneth ringde och frågade om jag ville följa med till Malung och köra
Vilken underbar dag! Helt otroligt
Solen värmde skönt! (i allafall bakom glasrutan inne på Sibylla!)


I morgon ska jag plugga hårt på håltimmen, gå till gymmet och sedan packa en väska med ansiktsmask, vax, gurka och bikini! För i morgon kväll blir det härlig spakväll i Björbo
Avis? yeah, you should!



& så har jag en underbar pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0