Du lever bara en gång. Och den gången är nu!


Måste bokstavligt talat somnat som en stock när jag la ner huvudet på kudden när jag kom hem kl 2 i natt. Måste dessutom ha sovit den djupaste sömnen någonsin. Minns inte att jag somnade, inte att jag drömt någonting utan bara vaknade upp av mig själv 9.30 och pigg som en lärka och helt utvilad.

Nu måste jag ut i grådiset och ta en promenad innan jag ska tillbaka till restaurangen för antagligen 10 timmas passet. Jag får se fram emot att se SOLSIDAN på svtplay ikväll istället.





Dessutom insåg jag just att dörrarna till vuxenvärlden öppnar sig om 9 dagar!
När jag fyllde 15 år fick jag ett sms av pappa " välkommen in i vuxenvärlden gumman" . Undra vad han skulle säga idag.

Som jag längtat och räknat ner. Nu när det närmar sig tycker jag istället att det gått bra fort endå. Så nu ska jag göra allt man inte får göra när man är 18 i nio dagar till. Känns bra att jag inte kommer in på flottaren den 29:onde!   höhö


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0