30 Januari



Sena nätter. Men så här efter 8 timmars sömn är jag skönt utvilkad!   känner inte riktigt samma sköna känsla över att jag ska tillbaka och jobba om två timmar igen dock.

Dessutom ringde någon dåre och störde min skönhetssömn 4.18
Så vimsig som jag är på nätterna har jag bara svaga minnen om att han sa att de var i Uppsala, eller skulle de åka t globen? Tydligen hade han varit på Selin's under kvällen och visste när jag fyllde år. trevligt ..


Måste väl bara nämna att jag fick servera Patrik Isaksson och Sofia Rågenklint igår också. Det var inte så märkvärdigt, de var ju precis som vanliga trevlig människor?! Jo, det är sant !  hihi :)




Jag längtar efter tobias & hans varma famn
mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0