So you think you know, how this story goes ?




När man slängt sig på sängen, skrikit och slagit i kudden av trötthet, så är Vilmas försök till att "sjunga" Malena Erman's intro till La Voix rätt i örat, inte det mest uppskattade ..

Dessutom mår jag så illa att jag nog måste inta åtgärder - fingrarna.
Inte ens fast man tar så lite av det goda kan jag undvika illamående. Det blir nog en överdos' under för kort tid som orsakat det.   my bad


Så har jag längtat efter tobias som bara jobbar
Mina planer sprack med besvikelse när han även ska göra det i morgon ..
Nu ska jag jobba utav bara helvete på Selin's tills jag fixat körkort, fyllt arton och tills jag funnit någonting annat! Med start i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0