Postat av: jonna andersson





Postat av: anonym
vilka är dina bästa vänner? :)

svar: Jag har många fina vänner, alla speciella på sina sätt!
Men om jag skulle säga en person som för mig är en bästa vän, så är den personen nog Sara Ohlsson. För hon är den som har mest av min tillit.


Postat av: anonym
har ni hört någonting om din pappa? <3


svar: Polisen jobbar hela tiden med fallet. Vi vet inte lika mycket som jag hoppas att de gör. Dock hindrar all snö från den sista sökningen som ska göras i viken i Gavelhyttan. Men jag hoppas att kunna få ett avslut.


Postat av: Theres
Om du fick välja en sak som du skulle vara bäst i världen på, vad skulle det vara? =D


svar:
Åh, bara en sak? realistiskt också då, förstår jag?  hm .. gymnast är en barndomsdröm. Men idag skulle jag  nog kanske vilja vara bäst i världen på matlagning eller kanske någonting annat praktiskt?
ledsen, kanske inte sätta fingret på ett riktigt svar. :)


Postat av: Tina
Jag vet, jag vet!!!
"Vad tänkte du på första gången du hörde om analblekning?"
Den är så klockren!


svar: Den är klockren! & det första jag tänkte på var nog "varför i hela fridens namn gör man en sån?" eller "Hon skämtar, vad sjutton är det?"


Postat av: anonym
vilka är dina favorit "klädaffärer" ?

din blogg är perfekt utan allt de där !

 
svar: Mina favorit klädaffärer?  hm .. eftersom jag är en byfåne från landet blir ofta de nya inköp av kläder från Borlänge. VERO MODA, CARLINGS är nog de jag tycker om mest.  Gina tricot & kanske H&M, de vanliga
När jag letat mig in till den Kungliga huvudstaden tycker jag om att se efter någonting annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0