You, my guardian angel


I
can feel your presence

I miss you, you know



cuz I guess you're in heaven







:) visst är han fin? Visst var bilden fin
Det är tina som har lärt mig!
en dag kanske jag blir lika duktig som henne



Och jag är trött
trött på att jag bryr mig så mycket om människor som inte alls bryr sig om mig  ..

Om det bara kunde bli torsdag
så jag finge (vadå finge?) ett schema över hur mina närmaste månader kommer att se ut
Det kommer bli ett par jobbiga månader men när de är över, då skulle jag vilja kalla den tiden frihet

Så fort jag hittat en ledigdag, utan jobb, utan teori och plugg. Då ska jag åka till deWall. Jag måste dit, släng mig om halsen på Anki och Kent! Och sen ska jag bara slappna av och ha roligt som man alltid har där


YOU BETTER TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Tina

JÄTTE duktig du är!

2011-01-12 @ 03:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0