Aosh!



Förutom att min hals värker ovanför struphuvudets början och ner till nyckelbenen, att näsan gör höga ljud när jag försöker andas genom den så har jag haft världen mysigaste morgon

För jag har världen bästa

Kan inte sluta titta på dem där de ligger i sängen   (elephanten & tobias)


and ... THANK GOD IT'S FRIDAY!

Efter att ha svarat "Restaurang Selin's" på telefon i går så tror jag att jag behöver det, helg alltså.
Nu ska jag sörpla i mig koppen, och packa ner mina Strepsil som jag hoppas ska kunna lindra min dag.
Har en känsla av att paketet kommer ta slut i dag och jag kommer ha rännsketa ikvällen..
Sedan dra på mig jeansen och stoppa i min fötter i mina underbara fina röda kurbitsmålade träskor och gå till jobbet.


Trevlig helg mina vänner
hoppalång


Kommentarer
Postat av: Nises

gosse... toffel, toffel, toffel

2011-07-17 @ 02:57:26
URL: http://nises.blogg.se/
Postat av: tony hellsing

ha du inget kort på dej i dina röda träskor mvh tony

2011-09-25 @ 08:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0